بهترین کلینیک کاشت مو

انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو همیشه مشکل بزرگی بوده برای کسانی که قصد کاشت مو دارند میباشد ، در این بلاگ سعی میشود برتین کلینیک کاشت مو معرفی شود

بهترین کلینیک کاشت مو

انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو همیشه مشکل بزرگی بوده برای کسانی که قصد کاشت مو دارند میباشد ، در این بلاگ سعی میشود برتین کلینیک کاشت مو معرفی شود

طبقه بندی موضوعی

کاشت مو به روش SUT

يكشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۵۴ ب.ظ

کلینیک تخصصی کاشت مو آریامن او‌لین کلینیک در کشور ایران است که درمان پیوند مو را با به کارگیری از دستگاه انقلابی SUT به کار گرفت.

کاشت مو به روش SUT

فرآیند کاشت مو به روش SUT

مراحل کاشت مو به روش SUT مثل روش FIT یا Micro FIT می‌باشد با این تفاوت که برداشت فولیکول های مو بجای استفاده از هولدرهای دستی ( در روش FIT ) به وسیله دستگاه انجام می شود . برای مطالعه مراحل روش FIT به صفحه مخصوص این روش مراجعه کنید .

 

با استفاده از این دستگاه می توان فولیکول های مو را پیوند زد . این تکنولوژی احتمال آسیب گرافت های مو ( بافت پیوندی ) را بسیار پایین می‌آورد . در طول فرایند , ابزار برش داخل درم را فقط یک میلی متر باز می نماید , و تمام ساختار مو به وسیله دستگاه بیرون کشیده می شود . این کار در واقع به طور کامل ریسک جراحت فیزیکی به گرافت های مو ( پیاز مو و آنچه پیاز مو را احاطه نموده است ) را حذف می نماید .

 

در طول دو‌مین مرحله ی عمل کاشت مو , زمانی گرافت ها کاشته میشوند , هولدرهای دستگاه بافت های پیوندی را به درون میکروبرش های تولید شده ( برش بسیار ریز ) در درم وارد میکنند . فرایند بیرون کشیدن فولیکول مو دقیقتر از این کار در سایر درمان هاست .

 

عمل کاشت مو SUT روشی است که به جهت کمترین تهاجم , کوتاه تر بودن دوره ی نقاهت آن در مقایسه با بقیه روش ها با کمترین نرخ عوارض برای بیمار اقتصادی تر است و اسکار های قابل مشاهده برای بیمار نسبت به روش کاشت مو FUT به جای نمی گذارد

 

 

با به کار گیری از دستگاه کاشت مو SUT پزشکان بهترین فولیکول های مو را استخراج می نمایند و کوچکترین آسیب را بر جای می‌گذارند که بدون هیچ نشانه ای بهبود پیدا خواهد کرد .

 

این تکنولوژی اجازه ی به کارگیری از مناطقی غیر از پوست سر برای بیرون کشیدن فولیکول ها را میدهد . مو امکان دارد از سینه و یا از منطقه ریش پیوند شود . این مورد به شیوه قابل توجهی احتمال و امکان پیوند را افزایش میدهد . کاشت مو به روش SUT راه‌حل خوبی برای بیمارانی است که پیش از این به وسیله روش های FUT و ترکیبی تحت پیوند قرار گرفته اند . پیوند هایی که با روش SUT انجام می گردند , سریع تر بهبود می‌یابند و ناراحتی کمتری دارند . بعداز یک ماه بیمار میتواند پشت موهایش را مدلی که میخواهد کوتاه نماید , بدون این‌که اسکار هایش دیده شوند . کارایی تکنیکی این وسیله به پزشک اجازه میدهد روی ابعاد زیبایی شناختی تمرکز نماید.

منبع :

https://ariamanclinic.com/sut-hair-transplant-method/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی