بهترین کلینیک کاشت مو

انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو همیشه مشکل بزرگی بوده برای کسانی که قصد کاشت مو دارند میباشد ، در این بلاگ سعی میشود برتین کلینیک کاشت مو معرفی شود

بهترین کلینیک کاشت مو

انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو همیشه مشکل بزرگی بوده برای کسانی که قصد کاشت مو دارند میباشد ، در این بلاگ سعی میشود برتین کلینیک کاشت مو معرفی شود

طبقه بندی موضوعی

مراقبت های بعد از پیوند مو به روش SUT:

چهارشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۰۳ ق.ظ

در زیر به بعضی موارد توصیه شده که بایستی بعداز کاشت مو مورد توجه قرار گیرد اشاره کرده ایم . برای مطالعه کامل توصیه های پس از کاشت به صفحه اختصاصی توصیه های پس از پیوند مو مراجعه نمایید .

کاشت مو به روش SUT

  • بیمار فارغ از هیچ مدل پانسمانی مرخص خواهد شد , و احتمال دارد نیاز باشد یک کلاه سبک بر سر بگذارد . چندین ساعت استراحت توصیه میشود .

 

 

  • در صورت داشتن درد , مریض احتمالا از آنالژزیک ها نظیر پاراستامول , یا پیرالژینوم استفاده نماید .

 

 

  • کمپرس سرد نیز می‌تواند هر دو ساعت برای چند دقیقه استفاده شود . برای چندین روز بعداز عمل کاشت مو , هنگامی که بیمار می‌خواهد بخوابد , سر می بایست تقریبا تا زاویه 45 درجه بالا آورده شود .

 

  • تا سه روز بعداز پیوند مو , بیمار احتمال دارد احساس خارش خفیفی در نواحی عمل شده داشته باشد . احساس بی حسی نیز امکان دارد چندین روز تا چند هفته احساس شود .

 

 

یک روز بعد از جراحی , مریض قادر است سرش را زیر دوش با استفاده از آب گرم برای 5 تا 10 دقیقه بشوید , البته نباید بخش های عمل شده را لمس نماید . از حوله یا خشک کن مو استفاده نکنید . سرتان را همان گونه که در بالا گفته شد , برای 4 تا 5 روز بعد از درمان بشویید .

احتمال دارد پیشانی متورم شود , که در برخی بیماران اتفاق می افتد , و احتمالا 2 تا 4 روز باقی بماند . در صورت افزایش تورم با پزشک خویش تماس حاصل نمایید .

از فعالیت خسته کننده ی فیزیکی تا هفته ی دوم , از شنا کردن در استخر های شنا تا سه هفته , و از قرار گرفتن در معرض نورآفتاب یا روی تخت های حمام آفتاب گرفتن تا 6 هفته دوری کنید . بهتر است تا 3 هفته از تولیدات ضد آفتاب استفاده شود.

بهترین کلینیک کاشت مو

  • محمد عرب سرخی

روش کاشت مو SUT

کاشت مو به روش SUT

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی